Insnöad i min skrivarbubbla

photo-1

Det är här, vid mitt silver- och vitjulpyntade fönster jag spenderar de flesta av mina dagar nuförtiden. Skrivandet av C-uppsats är varken så glamouröst eller enkelt som kan kanske tror innan det drar igång. Jag älskar att skriva som tur är och har inga problem med att få ner text, men att få ner den på rätt sätt med rätt formulering och med akademiskt grundande argument är det som är det knepiga… Men som sagt, tycker samtidigt det är oerhört inspirerande så skriver på så mycket jag kan nu innan jul med förhoppningen att vara jul-ledig och kunna koncentrera mig på att äta julgodis och pulsa i snön.

photo

Såhär härligt såg det ut innan snökaoset bröt ut igår, som jag inte vågar mig ut i idag… Men vitt och fint är det!

Kommentera

