Jullov!

Nu tror jag faktiskt att jag är redo för några dagars ledighet från uppsatsen. Jag ska från och med imorgon fokusera på att göra det som hör julen till; umgås med familj och vänner, pyssla, lägga in sill, slå in paket, öppna paket, äta god mat och bara njuta av att vara helt ledig i några dagar. Sen i mellandagarna ska jag sitta det sista med uppsatsen och då har jag säkert också fått lite nytt perspektiv på de sidor jag skrivit hittils, för man blir ju lite hemmablind i sin egen text efter ett tag… Så, jag lyxar nog till med jullov, från… och… med… NU!

279293614362863356_4yLHu4n0_c

 

Taggad ,

Kommentera

