Inspiration – ja tack!

Jag har verkligen fastnat i tråk-träsket när det kommer till kläder theese days, det kanske har att göra med uppsatsskrivandet då en hel del tid spenderats i hemmet – alltså inget krav på att klä upp sig. Men nu får det faktiskt vara nog! Nytt år – ny inspiration! Klädinspiration för mig kommer från både vänner, folk på stan, bloggar, tidningar och Pinterest (en fantastisk webbplats med överflöd av bilder på allt från inredning till mode). Just nu inspireras jag av paljettkjolar matchat med enkla basplagg, stora smycken till en clean outfit, vita stilrena plagg i kombination med silver och klassiska plagg i oväntade nya kombinationer.

Utmaningen blir nu att först och främst se vad som gömmer sig i garderoben och matcha plagg i nya kombinationer (som ju också var ett av mina hållbarhetslöften), jag äger till exempel stora smycken, en paljettjacka och klassiska plagg – så det är bara att matcha på och låta sig inspireras… Lovar att följa upp hur det går!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alla bilderna hittar ni via min Pinterest: http://pinterest.com/adsa123/

Taggad , , , , ,

2 thoughts on “Inspiration – ja tack!

  1. Margareta skriver:

    Snygga kläder! Lyckliga ni som kan ha dessa kläder. Om jag ändå hade sån figur så jag kunde klä mig i detta. Konstigt med min garderob där allting krymper när jag ska klä mig. Jag får tänka så här nu:
    NU FÖR TIDEN KAN JAG INTE VÄLJA, JAG FÅR TA DET JAG KOMMER I.

    • paesyeon skriver:

      haha farmor, lite paljetter och stora smycken kan du allt ha om du vill🙂 Vi får gå och shoppa nästa gång vi ses så ska jag visa dig! Kraaam

Kommentera

