Planerat inköp – halsband!

Något som, för mig, oftast piggar upp en tråkig outfit eller en grå dag är ett stort och snyggt halsband. Så nu, efter att jag äntligen har lämnat in min uppsats, tänkte jag unna mig ett nytt halsband för att matcha den befintliga garderoben med. Det behöver inte vara dyrt men heller helst inget som går sönder efter en dag eller två (lite för mycket sådant på sistone för min del tyvärr…)

Inspirationen just nu är antingen färgglada stenar eller mer klassiskt fast maffigt…

asos ca 400

asos.com ca 400 kr 

lindex 199

lindex 199 kr

Taggad , , , , ,

One thought on “Planerat inköp – halsband!

  1. […] var ju som sagt ute efter ett stort halsband som jag kunde liva upp vardagsoutfiten med och en kall januaridag hittade jag det perfekta […]

Kommentera

