Vilka är ni?

Jag som skriver heter ju Adrienne och skriver mest för att det är roligt och för att det dyker upp tankar som jag tycker passar bra att publicera här på bloggen. Jag ser på statistiken att det faktiskt (!!!) är några som hittar hit till bloggen varje dag och blir såklart oerhört glad och också nyfiken på vilka ni är som läser? Om ni skulle vilja lämna en kommentar eller maila mig på adriennesandelin@gmail.com och berätta hade jag blivit fantastiskt glad. Men ännu hellre om ni har önskemål kring vad ni vill läsa om eller något ni själva funderat på som jag kanske kan skriva ett svar på… 

English: I have noticed some readers from some other countries than Sweden and would be happy to translate my blog posts to english, so let me know by a comment or email (adriennesandelin@gmail.com) if there’s an interest for that. 

Kommentera

