Det nya livet!

Det har ju gått ett tag sedan senast inlägg vilket mestadels beror på att jag blivit mamma till en fantastisk dotter och helt enkelt inte haft tid. Jag vet heller inte riktigt vad jag ska fylla bloggen med om jag ska fortsätta, det kommer nämligen inte bli en mammablogg som fylls med bilder på mitt barn (det finns bättre och roligare bloggar om det, eller ja kanske inte om min dotter men ja, ni fattar….) 

Det finns dock en längtan tillbaka till ”mig själv” och därigenom också en längtan till att ta upp bloggen igen… Så om det är någon därute som eventuellt har saknat mig och ”pajson”, hojta till! Just nu lutar det åt att fortsätta fokusera på hållbart mode, vardagen (utan bebisbilder) och en plats för mina tankar kring allt däremellan  Vad tror ni?  

ImageT

 

10 thoughts on “Det nya livet!

  1. Alexandra skriver:

    Jaaa!!! mera mera!!!

  2. IdaSofia skriver:

    Låter som en bra idé! 🙂 jag kommer att läsa.

  3. BMarie Sandelin skriver:

    Ja, absolut, fortsätt med bloggandet! Gärna med dina bra reflektioner kring hållbart mode och tankar kring hur modebranschen förhåller sig till det mm. Bra att du väljer bort att blogga om din kära dotter (det kommer hon att tacka dig för…) Fokusera på dig och ditt liv som modevetare, med alla dina bra och intressanta reflektioner. Go for it! /kram 🙂

  4. Natalie skriver:

    Håller med föregående talare. Fortsätt i samma stil som innan! Kram

  5. Margareta skriver:

    VÄLKOMMEN TILLBAKA! Har saknat dig.Har du några bra klädtips för oss +++++are?

  6. […] i våras skrivit om leopardprints och jag köpte ju  kappan på H&M (se bild nedan och här). Det var verkligen ett bra köp för kappan använder jag nästan dagligen och den gör jeans och […]

Kommentera

