Mini-me?

 

Jag har tidigare i våras skrivit om leopardprints och jag köpte ju  kappan på H&M (se bild nedan och här). Det var verkligen ett bra köp för kappan använder jag nästan dagligen och den gör jeans och snkeakers-outfiten lite roligare. Jag impulsshoppade även ett par byxor med leo-prints men måste erkänna att jag inte använt dem än, så vem vet, kanske lägger jag ut dem på tradera snart istället då de just nu bara tar upp plats i garderoben. Men det jag skulle komma till var att jag häromdagen var inne på Lindex barnavdelning och hittade ett par bebis tights i, ja precis, leo-print! Jag kunde då inte motstå att köpa dem till dottern, så vi kan matcha!? Är det inte lite härligt töntigt ändå när mammor och döttrar (eller pappor och döttrar, mammor och söner osv sov…) matchar varandra lite? Eller är det bara töntigt?
hm 499

 

leo-kappa till mamma (h&m)

S0000006955008_F_W40_20130129161726leo-tights till dottern (Lindex)

Taggad , , , ,

5 thoughts on “Mini-me?

  1. IdaSofia skriver:

    Ja, det är bara mysigt om man matchar lite. 🙂
    Jag tycker inte om när till ex tvillingar har exakt likadana kläder, jag och min syster hade det ibland och det kan jag tycka att är lite töntigt.

  2. Natalie skriver:

    Det är HÄRLIGT töntigt. Töntigt-töntigt är det när mamma å pappa har likadana träningsoveraller på campingsemestern! Fasiken kom just på att jag och C har matchande gympadojjor, inte bara ett par utan två!!! Då kanske vi är på väg mot förfall?!? Dom är riktigt snygga de där tightsen har varit å klämt på dem å Filippa då Johanna är besatt av leo. PåK

    • paesyeon skriver:

      haha Natalie, ni är inte i närheten av matchande camping-outfits men jag och A kanske är med tanke på våra likadana Burberry trenchar? (snart har väl Z också en om jag känner hennes pappa rätt hehe) Men ja, lite gulligt är det ju om man ser att mamma och dotter matchar lite, med betoning på lite 🙂

  3. […] vi ringde inte ens och bestämde i förväg haha) jag med min långklänning och hon i sina favorit tights. Skämtåsido tyckte jag faktiskt det var väldigt kul när jag och Z matchade varandra, lite […]

Kommentera

