Jag som Jessica Biel?

Ska, ÄNTLIGEN, klippa mig på fredag och funderar som vanligt på om jag ska klippa kortare? kanske prova lugg igen? bara trimma topparna? Men så hittade jag den, frisyren som jag vill ha! Den fanns på Jessica Biels huvud den, med både snygg lugg, långt hår och lite ljusare toppar.. Precis så som jag vill ha det, fast jag inte visste om det själv. Så vad tror ni? Ska jag satsa på en sådan? Kravet när jag ska klippa frisyr är att den inte ska behövas fixas, småbarnsmamma eller ej har jag aldrig orkat lägga ner massa tid på att fixa hår eller så, så vill att det bara ska vara snyggt närman tvättat håret liksom. Tror att detta kan vara en sådan frisyr… Och lugg har jag ju haft förut….

Vill liksom också se sådär ”ofixad” och snygg ut varje dag, det är målet!

Det här är jag med lugg (så det inte blir några missförstånd och man tror att detta är Jessica Biel…)

 

Taggad , , , ,

Kommentera

