Hallå? Bloggen?

Det är inte många stunder på dagen då jag tänker att nu kanske jag har tid/ork/möjlighet att blogga lite, det är snarare ingen stund på dagen jag tänker så. Dock tänker jag många gånger att ”det här vill jag skriva om” men så dyker det upp något annat som gör att det går en vecka eller två och jag har helt glömt bort vad jag ville skriva om. Så detta kommer aldrig bli den bloggen som uppdateras flera gånger om dagen, om den nu någonsin varit det är ju lite oklart, men jag hoppas ändå kunna leverera lite tankar lite titt som tätt.

Då det står helt still i huvudet med idéer så frågade jag min fina vän Ida som kom med bra förslag på jag kan skriva om och som hon vill läsa om.  Något som känns relevant är ju huruvida min syn på mode och branschen har ändrats sedan jag blev mamma, eller om, samt min relation till kläder, mode, stilar, plagg osv. Det är något som jag faktiskt tänkt på mycket och lovar här och nu att jag ska skriva kring detta, om det är någon som vill läsa såklart. En annan grej är ju barnkläder och ”barnmode” som det ju heter, DET ska jag definitivt skriva om!

Men att mina dagar fylls av tid med min underbara dotter är ju såklart så härligt det kan bli men att hitta en liten paus här och där för att fundera kring annat än när jag ammade sist eller bytte blöja sist är också välbehövligt för själen. Och jag hoppas att det kanske finns några tappra läsare kvar som vill läsa kommande inlägg.

Här är en liten outfitbild på lilla Zs snygga strumpbyxor matchat med hennes fina babysitter som är lånad från Z farmor och farfar.  

strumpbyxor

One thought on “Hallå? Bloggen?

  1. Ida skriver:

    Jag tror att det är många som vill läsa dina kloka tankar om mode!!

Kommentera

