Loppisdetaljer i hemmet

Jag fullkomligt älskar loppis! What’s not to love? Man hittar unika saker till ett bra pris som behöver ett nytt hem, så det är en himlans bra grej det där. Ett miljövänligt sätt att shoppa som sätter en personligt prägel på hemmet (när vi pratar prylar). I somras blev det  en hel del loppisbesök och jag hittade bland annat en fin plåtburk som just nu får agera kruka i fönstret och ett gammalt och tungt strykjärn som blev bokstöd (tack Kerstin för tipset) åt modeböckerna i ett annat fönster.

bild-1

bild-2

Taggad , , , , ,

One thought on “Loppisdetaljer i hemmet

  1. Natalie skriver:

    Så snyggt. Jag håller med om att loppis är en bra grej. Jag är bara inte så bra på att se användningsområdena för sakerna man hittar men då kanske jag kan fråga dig om hjälp Adri? Puss på dig

Kommentera

